יצירת לוגו טוב היא משימה מאתגרת שמאחוריה עומדת חשיבה רבה. לוגו טוב הוא לוגו זכיר, מבדל, רלוונטי ויעיל המבוסס על מחקר ואסטרטגיה ומעביר מסרים ספציפיים לקהל יעד המוגדר מראש.
עקרונות לוגו
לוגו טוב מרכז בתוכו מספר דברים: זכירות, בידול, תאימות למדיה והדגשת ערכי המותג. זכירות – הלוגו צריך להיות תמציתי וכזה הניתן לזהות בברור. בידול – לוגו המבדיל את העסק ממתחריו. תאימות למדיה – עקב ריבוי הפורמטים הקיימים במדיה הדיגיטלית. הדגשת ערכי המותג – לוגו המצליח להעביר בתוכו בצורה ברורה ומתאימה את ערכי המותג.
"מעצב טוב יודע שהוא השיג את התוצאה המושלמת, לא כאשר אין יותר מה להוסיף, אלא כאשר הוא מרגיש שאין יותר דבר להחסיר"